Snøbrøyting, strøing og kantslått ventar dei fire traktorane.
Frå Lindesnes i sør til Nordkapp i nord, entreprenørfirmaet Presis Vegdrift omset for nær 1,3 milliardar baserte på drift og vedlikehald av offentleg veg. I den omfattande maskinparken sin har det Bergen-baserte firmaet eit aukande tal traktorar, og siste påfyll heiter 3 x CLAAS ARION 460, og dessutan ein CLAAS ARION 430.
– Det er skikkeleg kult å få selja fire traktorar i éin handel, fastslår Sindre Hjelanes, dagleg leiar i H-Mek.
![](https://agronytt.no/wp-content/uploads/2022/01/20220105_153247-1-1024x683.jpg)
Velutstyrte traktorar
Norwegian Agro-forhandlaren med tilhald ein snau time aust for Bergen hadde nemleg overlevering av traktorane denne veka, og på klargjeringssenteret til Norwegian Agro på Hønefoss, stod dei fire traktorane «linet» opp.
– Det er snakk om fire firesylindra Stage V-godkjente traktorar. Ein ARION 430 (115 hk) med fronthydraulikk og tre ARION 460 (145 hk) med fronthydraulikk og front-kraftuttak. I tillegg har dei alle Nokian industrihjul, 110 l/LS-hydraulikkpumpa mi, QUADRISHIFT girkasse (16+16) med autogiring og SMART STOP, kløtsjfunksjon på bremsepedalen, fortel Hjelanes.
![](https://agronytt.no/wp-content/uploads/2022/01/DSC03992-scaled-1-1024x576.jpg)
Lokalt samarbeid
At det vart nettopp H-Mek og CLAAS som leverandør av dei nye traktorane til entreprenørselskapet, svarer teknisk sjef Ove Sending følgjande på:
– Det var på grunn av mekanikarane våre lokalt i Bergen, som har samarbeidet med Sindre frå tidlegare. Me har verken forkjærleik for CLAAS eller andre merke, men det kan hende me kan få – for Sindre har me trua på. Han er over snittet «på» og veit kva han snakkar om.
Så fort dei fire traktorane er ferdig klargjort skal dei sendast rett i arbeid, høvesvis i Hammerfest, Lakselv og to i Harstad.
– Der skal dei gå med vikeplog og strøkasse, eventuelt fres ved behov. Om sommaren blir det kantslått og om hausten er det brøytestikkesetting, fortel Sending, som håpar å nå 1 000 timar per eining.
– Me har ikkje hatt så mange traktorar hittil, det blir kanskje ti totalt med dei fire CLAAS-ene no, men ser for oss at det på sikt blir fleire. Desse fire skal stort sett gå på gang- og sykkelveg, der totalvekt er maks seks tonn, men no er det òg opna for å bruka traktor til brøyting av veg, i saman med lastebil, seier Sending.
![](https://agronytt.no/wp-content/uploads/2022/01/20220105_151506-1024x683.jpg)
Norskprodusert vinterutstyr
Forutan CLAAS traktorane har Presis Vegdrift òg kjøpt mykje Duun-utstyr, og her har Sending gode erfaringar hittil.
– Duun er bra produkt! Me har kjøpt mykje av andre merke og, men når det gjeld snøfres og strøkassar, så ligg det an til å bli Duun framover. Både på grunn av kvaliteten, men også dialogen med Sindre og heile pakken rundt. Me har tru på at dette skal bli bra, avsluttar Sending.
![](https://agronytt.no/wp-content/uploads/2022/01/20220106_143736-1024x576.jpg)
Om Presis Vegdrift
Presis Vegdrift er eit selskap i Presis Infra med 17 drift og vedlikehaldskontraktar for Statens vegvesen og Fylkeskommunane. Me har ein liten men effektiv stab som har sterkt fokus på økonomi, teknisk/maskin, HMS og Kvalitetssikring. Me satsar på høg fagleg kompetanse på tvers av kontraktane.
Om H-Mek
H-Mek er forhandlar for Norwegian Agro i distriktet frå Midthordland til sørsida av Sognefjorden. Me driv med både sal og reparasjonar. Med tre fullrigga servicebilar og godkjent traktorverkstad, så er vi klare for oppdrag både med landbruk- og anleggsutstyr.