Kundereferanser
Loading...

Publisert: 8. mai 2019
Pål H. Dobloug Maskin er svært godt fornøyde med Samsons tørrgjødselspredere. Til årets sesong fikk de levert to nye SP 15.

Publisert: 7. mai 2019
Dyp harving, god tilgang på vann og effektiv vekstavslutning er suksessfaktor for Ola Hougsruds potetproduksjon.

Publisert: 7. mai 2019
Hør om drifta i Høland Landbrukservice og hvorfor de velger HORSCH som leverandør.

Publisert: 7. mai 2019
Hør synspunkter og erfaringer rundt såbed, sådybde og den nye Horsch såmaskina på Mæhlum gård i Ringsaker.

Publisert: 29. april 2019
Såfrødyrker Håvard Deglum-Wiik så etter noe som kunne gjøre jordbearbeidinga, spesielt i myra. Etter god veiledning fra Lena Maskin falt valget på en Heliodor 9/300 fra Lemken.

Publisert: 23. april 2019
Knut Erik Hersleth har lagt om til minimal jordarbeiding, med et stort innslag av direktesåing. For å lykkes investerte han i fjor i en Multiva Topline Super XL, ei harv han fint kan kjøre direkte i stubben med.

Publisert: 23. april 2019
Fredrik Bjerke hos Kløverbakken Samdrift er svært fornøyd med såresultatet etter deres Horsch Pronto 3 DC.

Publisert: 5. april 2019

Publisert: 4. april 2019
Med beltegående overflatefres og dyptgående nydyrkingsfres på sin CLAAS XERION byr firmaet Rubb & Stubb på en ny og mer effektiv æra for nydyrking.

Publisert: 1. april 2019
Jon Flaa fra Biri har kjørt med kombinasjon av rotorharv og såmaskin i 20 år. I 2017 fornyet han seg med Lemken Zirkon og Lemken Saphir, og resultatene er han godt fornøyd med.

Publisert: 8. januar 2019
Møt Carl Georg Tangen (25), ammekubonde, entreprenør og nybakt og lykkelig CLAAS ARION-eier.

Publisert: 6. januar 2019
Møt det unge gardbrukerparet Lisa (22) og Jonny (28) på Karmøy.

Publisert: 5. januar 2019
Helge Skretting kjører med to Samson PG 15, hvor den ene har gått i ti sesonger uten annet enn nye dekk som påkost.

Publisert: 21. desember 2018
Hør Morten Hande fortelle om hvorfor han er godt fornøyd med sin CLAAS ARION 550 CMATIC.

Publisert: 18. desember 2018
Best mulig agronomi, minst mulig kjøring og så høyt dekningsbidrag som mulig. Det er målene til Ole Henrik Lauritzen.